Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8763

Название: ПРОЦЕС СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Гармаш, Дар'я Олегівна
Ключевые слова: маркетинг
розвиток маркетингу
етапи розвитку маркетингу
Issue Date: 10-Jun-2020
Аннотация: Досліджуючи процес виникнення та розвитку маркетингу в Україні, необхідно, по-перше, врахувати стан і етапи розвитку економічного середовища країни; по-друге, етапи розвитку маркетингу пов’язувати з відповідними періодами розвитку економіки в країні; по-третє, еволюцію маркетингу в Україні розгля¬дати у трьох напрямках - як наукову теорію ринку, як практику підприємницької діяльності і як напрям освітньої діяльності.
Описание: Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей XLII Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік (м. Полтава, 26-27 березня 2019 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2019. - Ч. 1. - 368 с. ; Ч. 2. - 358 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8763
ISBN: 978-966-184-349-2
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Тези Карпенко Гармаш.docx22,75 kBMicrosoft Word XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback