Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра комерційної діяльності та підприємництва >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7892

Название: Реалізація концепції мерчандайзингу в роздрібній торгівлі
Авторы: Світіха, Яна Юріївна
Ключевые слова: мерчандайзинг, роздрібна торгівля, торговельний центр
Issue Date: 1-Feb-2020
Аннотация: Актуальність даної теми дипломної роботи полягає у важливості предмета дослідження для підприємства, яке в гострій конкурентній боротьбі за споживачів бажає забезпечити конкурентоспроможність свого торгового підприємства. Мерчандайзинг дозволяє добитися цього шляхом підвищення прибутковості; розробки асортиментної політики, що відповідає потребам покупців; встановлення міцних взаємин із споживачами; формування у них лояльності і, що є не менш важливим, зміцнення іміджу торгового підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/7892
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Svitikha_ Yana_ Yuriyivna-TKD61m-1.doc3,01 MBMicrosoft WordView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback