Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра комерційної діяльності та підприємництва >
Монографії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10011

Название: Формування системи внутрішньої торгівлі України: теорія, практика, інновації
Авторы: За редакцією В.В.Лісіци, В.І.Місюкевич, О.М.Михайленко
Ключевые слова: внутрішня торгівля, мережевий ритейл, електронна комерція, кооперативна торгівля
Issue Date: 24-Dec-2020
Аннотация: У монографії досліджено проблеми розвитку внутрішньої торгівлі України, проаналізовано актуальні аспекти діяльності підприємств сфери внутрішньої торгівлі в реаліях поточної економічної ситуації. Розглянуто особливості функціонування мережевого ритейлу, зокрема в кооперативній торгівлі. Значну увагу приділено проблемам і перспективам розвитку електронної комерції в Україні та світі. Розраховано на науковців, викладачів, аспірантів, студентів, фахівців-практиків і всіх, хто займається дослідженнями у сфері внутрішньої торгівлі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10011
ISBN: 978-966-184-385-0
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Монографія.pdf3,18 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback